Viteza depinde de planul tarifar ales, tehnologia de acces dintre echipamentul abonatului și echipamentul de distribuție a furnizorului, gradul de congestionare a infrastructurii magistrale internaționale și de performantele serverului de deservire a resursei web accesate.
În caz că modemul are un singur port, ai nevoie de un Router sau Switch (echipament adiţional).
Viteza o poți verifica în modul următor:
• Obligator deconectează orice aplicaţie (programe) care utilizează Internet-ul (torrent-client, icq/skype/firewall/antivirus etc.);
• Accesează https://moldtelecom.md/ro/personal/speedtest. În acest mod afli care este viteza reală a internetului.
Lista de opțiuni suplimentare:
• SafeWeb - oferă celor mici un acces uşor şi inteligent la orice informaţie din Internet. Ajută-i să exploreze Internetul în siguranţă;
• Turbo button – fii gata pentru și mai multă viteză! Cu doar 1 ban per minut ai Internet cu viteza de până la 100mbps.
• Antivirus - Moldtelecom îți dorește o utilizare cât mai plăcută și sigură a serviciilor de internet. De aceea, îți recomandăm utilizarea programelor specializate de protecție. Protejează-ți calculatorul de infectarea cu software dăunător. Valabil pentru OS Windows.
Abonaţii ce doresc sistarea temporară a serviciului Internet pe o perioadă de la 1 lună până la maxim 3 luni, o pot face prin depunerea în prealabil a unei cereri în centrele comerciale Moldtelecom.
Suspendarea temporară a serviciului se face pentru o taxă de 50 lei/lună (TVA inclus).
Există câteva posibilități de a verifica starea contului personal:
Prin tehnologia de acces prin fibră optică se asigură o viteză de transport date (download/upload) de până la 1 Gbps.
Prin tehnologia de acces prin linia telefonică se poate asigura o viteză de transport date de până la 20 Mbps download și 1 Mbps upload. Însă, viteza reală va depinde și de parametrii tehnici ai liniei telefonice.
Abonaţii serviciului Internet pot solicita suport tehnic exclusiv pentru soluţionarea problemelor de ordin tehnic legate de funcţionarea reţelei:
Notă:
În cazul în care ați depistat o neconformitate tehnică, puteți înregistra o verificare tehnică automată, având la îndemână numărul contractului și urmînd instrucțiunile robotului prin apel la nr. 1181.
Tarifele de asistență tehnică contra plată în locația clientului pentru servicii de bandă largă.
Nr. | Denumirea serviciului | Tarif, lei cu TVA | |||
1. | Consultarea și/sau remedierea incidentelor cauzate de client la domiciliu, inclusiv prin acțiuni de setare a echipamentului terminal și/sau înlocuirea elementelor de conexiune (norma maximă: conectori (RJ11, RJ45) - 2 buc, scoabe de fixare - 30 buc, fasetă din plastic – 5 buc, aer comprimat - 0,1 buc, șervețele cu spirt - 2 buc), fără utilizarea cablu/fir. | 150 | |||
2. | Remedierea incidentelor reclamate de utilizator cu utilizarea materialelor suplimentare la p.1 și cablu de legătură ce nu va depăși lungimea de 100m. | 350 | |||
3. | Remedierea incidentelor reclamate de utilizator cu utilizarea materialelor suplimentare la p.1 și cablu/fir ce va depăși lungimea de 100 m, va fi calculat prin sumarea tarifului de 150 lei și a prețul materialelor utilizare cu TVA. | Deviz de cheltuieli* |
Televiziune | 124 canale cu 28 HD |
Internet | 100 Mbps |
Preţ | 290 lei lunar |