Autentificarea în aplicaţie se efectuează utilizând loginul şi parola de la portal self-care "MyMoldtelecom"(contulmeu.moldtlecom.md) pentru serviciile Broadband, Unité. Dacă nu sunteți înregistrat, puteți crea un cont nou prin intermediul aplicației.
Cerinţele minime pentru smartphone-uri şi tablete cu OS Android:
• Versiune Android 4.2 - 7.0
• Memorie RAM de la 512 MB
• CPU 1.3 GHz
Cerinţe minime pentru iPhone şi iPad:
• Versiune iOS 9 - 10
• Memorie RAM de la 512 MB
• CPU 1.0 GHz
În cazul în care aveți serviciile Multiplay (Televiziune, Telefonia Fixă, Internet fix, inclusiv Unité), inițial este necesar temporar să creați câte un cont de utilizator pentru fiecare serviciu în parte. Iar prin adăugarea utilizatorilor noi în aplicație, ulterior este posibilă trecerea de la un utilizator la altul, direct în aplicaţie, fără necesitatea de autentificare repetată.
Reactivarea contului este posibilă prin resetarea parolei din aplicaţie sau prin apel la numărul 1181 pentru persoane fizice sau 11855 pentru persoane juridice.
Dacă ați uitat parola:
Veți rămâne autorizat în aplicație până la accesarea "logout/ieșire" din meniul lateral.
Dacă nu aveți email setat la contul Dvs, acesta poate fi adăugat prin:
Așteptați 5-10 minute și inițiați încă odată procesul de înregistrare din aplicație după numărul de telefon Unité. Indicați email-ul corect.
"Pachete, opţiuni"- serviciile activate în luna curentă, pentru numărul selectat, care vor fi încluse în factura lunii viitoare.
"Extra abonament"- consumul traficului utilizat extra abonament din luna curentă, pentru numărul selectat, care va fi înclus în factura lunii viitoare.
La accesarea denumirii abonamentului Dvs în aplicație, se va deschide o pagina suplimentară, care va conține informația sumară despre ultima factură înaintată spre plată, unde veți vedea:
Descifrarea apelurilor este disponibilă în versiunea web a serviciului "MyMoldtelecom", secțiunea Statistica.
Televiziune | 124 canale cu 28 HD |
Internet | 100 Mbps |
Preţ | 290 lei lunar |