După depunerea cererii la una din reprezentanțele Moldtelecom sau prin intermediul Serviciului Asistenţă Clienți la numărul 1181, are loc verificarea posibilităților tehnice, care durează 48 ore. Dacă există posibilitate tehnică, abonatul este invitat la semnarea contractului și în decurs de 30 zile se instalează serviciul.
Tarifele sunt disponibile pentru rețeaua fixă și mobilă.
ZONA 1 - 4,50 lei/min
România, SUA
ZONA 2 - 5,55 lei/min
Albania, Andorra, Armenia, Austria, Azerbaidjan, Belarus, Belgia, Bosnia și Herzegovina, Bulgaria, Canada, Cehia, Cipru, Croația, Danemarca, Elveția, Estonia, Finlanda, Franța, Georgia, Germania, Gibraltar, Grecia, Irlanda, Islanda, Israel, Italia, Kazahstan, Kirgistan, Letonia, Liechtenstein, Lituania, Luxemburg, Macedonia, Malta, Marea Britanie, Monaco, Muntenegru, Norvegia, Olanda, Polonia, Portugalia, Regiunea Transnistria (RM), Rusia, San Marino, Serbia, Slovacia, Slovenia, Spania, Suedia, Tadjikistan, Turcia, Turkmenistan, Ucraina, Ungaria, Uzbekistan.
ZONA 3 - 23,95 lei/min
Afganistan, Africa de Sud, Algeria, Angola, Anguilla, Antigua și Barbuda, Antilele Olandeze, Arabia Saudită, Argentina, Aruba, Ascension (Insulă), Australia, Bahamas, Bahrain, Bangladesh, Barbados, Belize, Benin, Bermude (Insulele), Bhutan, Bolivia, Botswana, Brazilia, Brunei, Burkina Faso, Burundi, Cambodgia, Camerun, Capul Verde, Cayman (Insulele), Republica Centrafricană, Chile, China, Ciad, Columbia, Comore (Insule), Congo, Cook (Insulele), Coreea de Nord, Coreea de Sud, Costa Rica, Cote d'Ivoire (Coasta de Fildeș), Cuba, Diego-Garcia, Djibouti, Dominica (Uniunea), East Timor, Ecuador, Egipt, El Salvador, Emiratele Arabe Unite, Eritreea, Etiopia, Falkland (Insulele Malvine), Feroe (Insulele), Fiji, Filipine, Gabon, Gambia, Ghana, Grenada, Groenlanda, Guadelupa, Guam, Guatemala, Guineea Bissau, Guineea Ecuatorială, Republica Guineea, Guyana, Guyana Franceză, Haiti, Honduras, Hong Kong, India, Indonezia, Iordania, Iran, Irak, Jamaica, Japonia, Kenya, Kiribati, Kuweit, Laos, Lebanon (Liban), Lesotho, Liberia, Libia, Macao, Madagascar, Malawi, Malaysia, Maldive, Mali, Mariane (Insulele), Maroc, Marshall (Insulele), Martinica (Insulă), Mauritania, Mauritius, Mayotte (Insulele), Mexic, Micronezia, Mongolia, Montserrat, Mozambic, Myanmar (Birma), Namibia, Nauru, Nepal, Nicaragua, Nigeria, Niger, Niue (Insulă), Norfolk (Insulele), Noua Caledonie, Noua Zeelandă, Oman, Pakistan, Palau (Insulele), Palestina, Panama, Papua Noua Guinee, Paraguay, Peru, Polinezia Franceză, Puerto Rico, Qatar, Republica Dominicană, Reunion (Insulă), Rwanda, Saint-Pierre-et-Miquelon, Samoa Americană (Insulă, SUA), Samoa de Vest, Sao Tome și Principe, Senegal, Seychelles (Insulele), Sf. Kitts și Nevis, Sf. Vincentiu și Grenadine, Sfînta Elena (Insulele), Sfânta Lucia, Sierra Leone, Singapore, Siria, Solomon (Insulele), Somalia, Sri lanka, St. Maarten, Sudan, Sudan South, Surinam, Swaziland, Taiwan, Tanzania, Thailanda, Togo, Tokelau, Tonga (Insulele), Trinidad și Tobago, Tunisia, Turks și Caicos (Insulele), Tuvalu, Uganda, Uruguay, Vanuatu, Venezuela, Vietnam, Virgine Americane (Insulele), Virgine Britanice (Insulele), Wallis și Futuna (Insulele), Yemen, Zambia, Zimbabwe.
ZONA 4 - 60,45 lei/min
Detalii aici.
Există câteva posibilități de a verifica starea contului personal:
În cazul în care se identifică un zgomot în timpul apelului, verifică următoarele:
Cea mai rapidă și comodă modalitate de achitare este achitarea prin intermediul serviciului "Reîncărcare cont", cu cardurile Visa, MasterCard, Visa Electron sau Maestro.
Modalităţile de plată a serviciilor:
Tarifele de asistență tehnică contra plată în locația clientului pentru servicii de telefonie fixă.
Nr. | Denumirea serviciului | Tarif, lei cu TVA | |||
1. | Consultarea și/sau remedierea incidentelor cauzate de client la domiciliu, inclusiv prin acțiuni de setare a echipamentului terminal și/sau înlocuirea elementelor de conexiune (norma maximă: conectori (RJ11, RJ45) - 2 buc, scoabe de fixare - 30 buc, fasetă din plastic – 5 buc, aer comprimat - 0,1 buc, șervețele cu spirt - 2 buc), fără utilizarea cablu/fir. | 150 | |||
2. | Remedierea incidentelor reclamate de utilizator cu utilizarea materialelor suplimentare la p.1 și cablu de legătură ce nu va depăși lungimea de 100m. | 350 | |||
3. | Remedierea incidentelor reclamate de utilizator cu utilizarea materialelor suplimentare la p.1 și cablu/fir ce va depăși lungimea de 100 m, va fi calculat prin sumarea tarifului de 150 lei și a prețul materialelor utilizare cu TVA. | Deviz de cheltuieli* |
Televiziune | 124 canale cu 28 HD |
Internet | 100 Mbps |
Preţ | 290 lei lunar |