Oferirea de servicii calitative pentru asigurarea satisfacerii depline a aşteptărilor consumatorilor este unul din obiectivele prioritare ale companiei, realizarea căruia în anul 2018 s-a reflectat simţitor în rezultatele obţinute de Moldtelecom. O dovadă în plus este obținerea Certificatului de conformitate a sistemului de management al calității Moldtelecom cerințelor standardului IS0 9001:2015 ”Sisteme de management al calității. Cerințe”.
Obținerea Certificatului de conformitate a Sistemul de management al calității cerințelor standardului IS0 9001:2015 demonstrează capacitatea Moldtelecom:
Nivelul de calitate a serviciilor prestare este relaţionat de performanța sistemului de management al calității și a nivelul investițiilor alocate pentru organizarea proceselor activității. De aceea, conducerea Moldtelecom și-a asumat responsabilitatea menținerii și îmbunătățirii continue a Sistemului de Management al Calității și alocarea resurselor necesare pentru atingerea obiectivelor de calitate.
DECLARAŢIA PRIVIND POLITICA ÎN DOMENIUL CALITĂŢII
Moldtelecom este operatorul numărul 1 în servicii integrate mobile – fixe – internet și TV.
Televiziune | 124 canale cu 28 HD |
Internet | 100 Mbps |
Preţ | 290 lei lunar |