Rezultatele Moldtelecom pentru anul 2019 au fost apreciate la concursul național Marca Comercială și confirmate prin trofeul “Mercuriul de Aur” la nominalizarea „Liderul anului”
Compania Moldtelecom a fost decernată cu premiul mare - “Mercuriul de Aur” în cadrul nominalizării “Liderul anului”, a concursului național „Marca Comercială”, ediția a XVII. Acest titlu vine în susținerea rezultatelor obținute pe parcursul anului 2019 și reconfirmă poziția Moldtelecom de lider pe piața telecomunicațiilor care prin calitate asigurată la servicii și oferte avantajoase continuă să își mențină o înaltă competitivitate.
În fiecare an, Moldtelecom este decernat cu trofeu și diplomă de onoare în cadrul concursurilor naționale ceea ce denotă alegerea și încrederea oferită de către abonați.
Pe lângă aceste două nominalizări importante, Moldtelecom a obținut şi titlul de Laureat în cadrul concursului - Realizări în domeniul calității.
Sectorul de telecomunicații este unul dintre cele mai dinamice domenii de activitate, iar Moldtelecom în calitatea sa de lider a demonstrat competitivitate și în anul 2019. Moldtelecom a continuat să înregistreze un trend remarcabil de creștere atât la numărul de abonați cât și la venituri, pe toate piețele. Rezultatele obținute sunt datorate îmbunătățirii permanente a calității serviciilor și a experienței în utilizarea acestora. În plus, compania lansează consecvent oferte atractive, care devin alegeri sigure pentru generații.
În prezent, compania deține poziția de lider pe piața serviciilor de telefonie fixă - 90% și pe cea a serviciilor de acces la Internet în bandă largă - 60,2%, în funcție de numărul de utilizatori. De asemenea, după volumul vânzărilor, primele locuri pe aceste segmente de piață îi revin tot companiei Moldtelecom, cu o cotă de piață de circa 94,2% și respectiv 62,2%. Compania este lider și pe piața serviciilor de internet mobil dedicat cu o cotă de 46,5 % după numărul de abonați.
De remarcat, în special, este rezultatul obținut de Moldtelecom pe piața serviciilor de telefonie mobilă, unde compania a înregistrat un salt spectaculos de 5,9% creștere a bazei de abonați. Acest rezultat este de apreciat în condițiile în care piața serviciilor de telefonie mobilă este cu tendință de stagnare. Suntem convinși că standardele înalte stabilite în calitatea serviciilor oferite sunt un factor motivator pentru tot mai mulți abonați. În plus, generozitatea abonamentelor oferite a determinat creșterea semnificativă, de 10,2% a traficului de voce înregistrat de Moldtelecom.
Cu aceeași abordare profesionistă, Moldtelecom va continua să inoveze și să contribuie astfel la impulsionarea pieței de telecomunicații, pentru că inovația va asigura progresul la nivel de țară, economie și bunăstare generală.