Webinar interactiv de „Ziua Mondială a Telecomunicațiilor și Societății Informaționale”
La data de 17 mai este marcată „
Ziua Mondială a Telecomunicațiilor și Societății Informaționale”, care subliniază importanța tehnologiilor și a utilității internetului. În acest context, compania Moldtelecom, în colaborare cu Facultatea Electronică și Telecomunicații (FET) a Universității Tehnice a Moldovei, au organizat un webinar destinat studenților.
În cadrul webinarului cu subiectul „
Brandingul astăzi”, Rodica Hurmuzache, director marketing a companiei Moldtelecom a prezentat mai multe informații din domeniu studenților de la ciclurile I – Licență și II – Masterat din cadrul FET-UTM, dar și elevilor Liceului Teoretic Republican „Aristotel”, care au manifestat interes pentru subiectul examinat.
Prezentarea și-a propus să scoată în evidență cum poate fi creat și dezvoltat un brand; cum își manifestă acesta identitatea și ce concept de poziționare își poate propune; care ar fi tipurile și beneficiile unui branding; cum se prezintă harta de poziționare a brandului respectiv; care sunt strategiile de bază de poziționare, esența, regulile de succes, platformă unui brand; cum își poate obține acesta recunoașterea; ce reprezintă noțiunile de lovemark și trustmark, ce branduri de top cunoaștem și ce conotații a avut rebrandingul pentru Moldtelecom.
Cu privire la întrebarea
"Care sunt beneficiile unui branding puternic?", au fost scoase în evidență următoarele aspecte:
- crește imaginea și recognoscibilitatea brandului și a produselor pe care acesta le reprezintă, publicul fiind dispus să plătească și în exces pentru brandul preferat;
- crește nivelul de încredere și loialitate al consumatorilor;
- crește LTV (Life Time Value – valoarea pe viață acordată de client) – comunitatea din jurul brandului poate fi creată în mod intenționat chiar de companie sau poate apărea spontan; fanii loiali acționează ca avocați ai brandului. Un branding bun presupune construirea unei legături emoționale între brand și client.
- permite setarea prețurilor mai mari,
- reduce costul publicității unui nou produs, deoarece publicul este deja familiarizat cu produsele brandului respectiv, le apreciază și sunt încrezători în calitatea stabilă.
În finalul prezentării, dna Rodica Hurmuzache a menționat că pe data de 17 mai, membrii Uniunii Internaționale a Telecomunicațiilor din toată lumea celebrează „Ziua Mondială a Telecomunicațiilor și Societății Informaționale”, în anul curent marcând concomitent 156 de ani de la semnarea la Paris a primei Convenții Internaționale de Telegrafe, 52 de ani de la fondarea Uniunii Internaționale a Telecomunicațiilor și 26 de ani de când în Republica Moldova această zi a fost stabilită drept sărbătoare profesională a lucrătorilor din telecomunicații.
Cu ocazia acestei zile remarcabile, compania Moldtelecom a transmis colaboratorilor FET, studenților, dar și elevilor Liceului Teoretic Republican „Aristotel” cele mai sincere felicitări, sănătate, spirit pozitiv în permanență, deoarece gândurile pozitive se materializează în rezultate pozitive, succes şi rezultate bune în activitatea FET, instruirea specialiștilor calificați în domeniul TIC, care sunt așteptați în rândul inginerilor din cadrul SA Moldtelecom.
Moldtelecom - un singur operator pentru a le face pe toate