Structura organizatorică a Societăţii pe Acţiuni “Moldtelecom” este alcătuită din următoarele subdiviziuni:
Departamentul Tehnic
Colegii din aceasta echipă sunt cei care elaborează şi realizează planul strategic de dezvoltare a Moldtelecom în ceea ce priveşte tipurile de reţele de comunicaţii pentru serviciile noi, modernizarea mijloacelor de comunicaţii electronice existente în conformitate cu obiectivele companiei şi tendinţele pieţii.
Departamentul Tehnologii informaționale
Este responsabil de elaborarea şi implementarea strategiei de dezvoltare a companiei în domeniul IT, de administrarea şi mentenanţa sistemelor şi echipamentelor care se afla în gestiunea departamentului de tehnologii informaţionale.
Departamentul Logistică
Este subdiviziunea care asigură completarea şi aprovizionarea tehnico-materială completă şi la timp a tuturor subdiviziunilor structurale ale companiei, a antreprenorilor şi dealerilor. Departamentul logistic este responsabil şi de:
Departamentul Vânzări
Echipa de vânzări are întotdeauna ca obiectiv primordial realizarea planului de vânzări pentru produse şi serviciile oferite de Moldtelecom. Activitatea lor este una foarte activă şi dinamică întrucât echipa de vânzări are grija de organizarea şi desfăşurarea proceselor de deservire a clienţilor pe întreg teritoriul ţării.
Mai mult, ei sunt implicaţi în promovarea directă a serviciilor companiei prin activităţi de door to door.
Direcţia Customer Care
Echipa Customer care este cea care interacţionează cu clienţii şi are în gestiune oferirea suportului informaţional clienţilor companiei. Ei sunt cei care:
Direcţia Marketing
Echipa de marketing este cea care ţine pulsul pe tendinţe şi indică direcţia de dezvoltare a companiei. Aici se creează strategia de dezvoltare a companiei, strategia şi planul de marketing. Tot colegii de la marketing:
Departamentul Resurse Umane
Echipa de resurse umane planifică, dezvoltă şi administrează activitățile şi programele destinate utilizării cât mai eficiente a resurselor umane ale companiei.
Departamentul Finanţe
Este responsabil de gestionarea cu succes a conturilor contabile, ținerea strictă a evidenței activelor și pasivelor companiei, conformarea rigorilor fiscale, etc.
Direcţia Riscuri şi Control Intern
Această direcţie are funcţia de administrare a riscurilor și control intern în cadrul companiei.
Direcţia reglementări
Asigură buna desfăşurare din punct de vedere juridic a companiei, anticipând şi rezolvând problemele legate de aplicarea normelor şi reglementărilor legale în activitățile comerciale.
Televiziune | 124 canale cu 28 HD |
Internet | 100 Mbps |
Preţ | 290 lei lunar |