Alege țara în care vrei să călătorești și află operatorii disponibili și tarifele aplicate
Apel de intrare (lei/min) |
Apel de ieșire local (lei/min) |
Apel de ieșire către Moldova (lei/min) |
Apel de ieșire Internațional (lei/min) |
SMS de ieșire (lei/SMS) |
Trafic Internet (lei/MB) |
Tip Roaming prestat |
Selectează țara |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Opțiuni Roaming
- Înainte de plecare, consultă site-ul moldtelecom.md, secțiunea Roaming sau apelează Serviciul Asistență Clienți la numărul (022)200200 pentru a te asigura că serviciul de Telefonie Mobilă dispune de un acord Roaming încheiat cu cel puţin un operator de telefonie mobilă din țara unde planifici să mergi. Examinează și alege-ți tarifele convenabile după țară/operator.
- Setează telefonul să funcționeze în regim Automat de selectare al operatorului
(Meniu > Setări > Rețea>Selectare Operator > Selectare Automată).
- Seteaza în meniul telefonului - tipul preferat de rețea.
- Dacă telefonul este setat în regim „doar 3G” este necesar de a seta și regimul 2G. Setarea recomandată este ”2G/3G” sau „WCDMA/GSM”, deoarece ariile de acoperire ale operatorilor din roaming diferă în dependentă de tehnologiile utilizate.
Astfel telefonul se va conecta automat la rețeaua cu cel mai calitativ semnal identificat.
(Meniu > Setări > Wireless şi Retea > Reţele mobile > Tipul rețelei preferate).
Verifică disponibilitatea operatorilor, lista acestora este diferită dacă ești la abonament sau utilizezi cartela prepay.
Pentru activarea serviciului Roaming, simplu și comod:
- Folosește aplicația MyMoldtelecom
- Apelează la Serviciul Asistență Clienți la numarul (022) 200200
- Vizitează unul din magazinele Moldtelecom
- Activarea serviciului nu costă nimic
- Nu există un depozit minim obligatoriu, se recomandă doar ca în perioada în care te vei afla în afara ţării, pentru ca să nu-ți fie întrerupt serviciul de Roaming, să suplineşti contul cu un avans (suma în funcție de ce servicii intenţionezi să utilizezi/sau să primeşti apeluri).
- Dacă anterior deja ai beneficiat de Roaming, atunci la plecările ulterioare nu mai este necesar să activezi repetat, doar te poți asigura prin apel la Serviciul Asistență Clienți că statutul serviciul Roaming este activ pentru numărul tău.
CE FAC PENTRU CONECTAREA ROAMING LA SOSIREA ÎN ȚARA DE DESTINAȚIE
- Telefonul mobil Unite se va conecta ”Automat” la rețeaua mobilă cu cel mai calitativ/puternic semnal (în funcție de acoperire) la sosirea în țara de destinație. Conectarea la serivciile roaming poate dura până la 5,10 minute, în funcție de numărul rețelelor identificate. Dacă în acest interval de timp nu s-a înregistrat automat, este necesară selectarea manuală a rețelei de roaming.
- ”Manual” se va selecta operatorul, urmând instrucțiunile din meniul telefonului, la dorință (în funcție de preferintele tarifare) sau în cazul în care la ecranul telefonului nu apare automat rețeaua.
- Apelurile efectuate in roaming sunt taxate conform tarifelor în vigoare, în funcție de operator.
- Convorbirile și traficul de date efectuate în Roaming sunt facturate de Moldtelecom în baza datelor primite de la operatorul în a cărui reţea telefonul tău a fost înregistrat. Intervalul de trimitere a acestor date poate varia în funcţie de operator.
- Datele despre consum pot parveni la serviciul de Telefonie Mobilă cu o întârziere de până la 31 de zile, respectiv reflectarea lor în contul clientului și suspendarea serviciului roaming poate avea loc cu întârziere.
CUM POT OPTIMIZA CHELTUIELILE ÎN ROAMING
- Recomandăm dezactivarea redirecționării apelurilor, deoarece folosirea Call Forward în Roaming implică achitarea apelurilor redirecționate după tarifele standard.
- Sugerăm să dezactivezi Mesageria Vocala pentru perioada în care sunteți în afara țării, apelurile de intrare și ieșire se tarifică din prima secundă. Reactivați serviciul la întoarcerea în Moldova.
- Pentru a evita costurile suplimentare, comunicând în roaming internațional, vă recomandăm să dezactivați "Data Roaming", imediat după terminarea sesiunii de Internet.
- Sau dacă vrei să se întrerupă automat conexiunea la internet în funcție de câți MB intenționezi să consumi în roaming, pentru a nu plăti mai mult decât planifici, poți seta foarte ușor limita de trafic utilizat direct din telefonul tău, astfel nu o să depașești această limită și o să eviți supracheltuielile.
- Un aspect util și interesant este acela că există posibilitatea setării telefonului să emită și un avertisment la o valoare prestabilită de tine:(Meniu >Setări >Wireless şi Retea > Rata de utilizare a datelor > Setare limita pentru date mobile>setezi valoarea dorită).
La reîntoarcerea în țară (la frontieră) verifică dacă telefonul s-a reînregistrat în rețeaua Moldtelcom, pentru a evita tarifarea în continuare a apelurilor în roaming, aceasta se poate întâmpla, deoarece aria de acoperire a rețelelor din țările vecine trece mult peste hotarele Moldovei.
TELEFONUL NU SE POATE LOCALIZA IN REȚEAUA OPERATORULUI ROAMING
Se recomandă de oprit și repornit telefonul.
- Dacă terminalul este setat în regim de căutare rețea ,,Manual’’.
Soluția: scanarea operatorilor și selectarea rețelei dorite.
Meniu > Setări > Wireless şi Retea>Reţele mobile > Operatori de rețea > Selectarea rețelei>Ok.
- Dacă terminalul este setat în regim de căutare rețea ,,Automat’’.
Soluția: schimbarea regimului în ,,manual’’, după care scanarea operatorilor și selectarea rețelei dorite
CUM AM ACCES LA INTERNET ÎN ROAMING
Chiar şi în Roaming poţi accesa internetul.
- Condițiile necesare pentru funcționarea Internetului (din setările telefonului):
- "Data Roaming" – activ
- APN-ul indicat correct
Cum găsesc APN?
Găsim APN-ul pentru a verifica dacă acesta corespunde celui corect: internet.unite.md (abonament) și internet3g.unite.md (prepay), de regulă se încarcă automat.
Pentru Android:
- Meniu>Setări>Wireless şi Retea>Reţele mobile>Puncte de acces>internet.unite.md
- Menu>Settings>Wireless& Networks>Mobile Networks>Access Point Names>internet.unite.md
Pentru IOS (Iphone):
- Meniu > Setări > Celular > Rețele date celulare >Rețele Celulare >Puncte de acces
- Meniu >Settings >Cellular >Cellular Data Network >Cellular Network >APN
Alegem APN nou/New APN doar dacă el nu a fost identificat automat.
CUM SUPLINESC CONTUL ÎN ROAMING
- Prin intermediul paginii web achitări.moldtelecom.md
- Prin intermediul on-line banking
- Prin intermediul paginii web www.bpay.md
- Prin intermediul sistemului internaţional de reîncărcare al conturilor – Ding.
-
Cum contactez Serviciul Asistență Clienţi în Roaming
Dacă ai o întrebare privind serviciile de telefonie mobilă Unité, formează numărul +373 22 200 200. Se va tarifa ca apel de ieșire spre Moldova.
- un număr de telefon din ţara vizitată, formează numărul de telefon în format naţional. De ex.: 07XXXXXXX.
- un număr din Moldova sau altă ţară decât cea vizitată, formează numărul de telefon în format internaţional. De ex.: +373 XXXXXXXX, +40 XXXXXXXX
- din Moldova, apelantul va forma numărul în format naţional
- din străinătate (inclusiv din ţara vizitată), apelantul va forma numărul în format internaţional
- Cum funcționează serviciul SMS ?
- SMS de ieșire – numărul destinatarului se întroduce în format international, similar cum apelez în roaming, se tarifează ca SMS de ieșire din Roaming.
- SMS de intrare - sunt gratuite.
- Cum funcționează serviciul MMS ?
MMS – disponibil doar spre Moldova
Prin intermediul ”MyMoldtelecom” sau
SMS cu textul ”1” la nr 500.
PREPAY:
Prin intermediul ”MyMoldtelecom” sau
*200# sau SMS cu textul ”1 ” la nr 200 .
- Cum are loc tarifarea apelurilor în Roaming?
Tarifarea apelurilor de intrare şi ieşire se efectuează per minut, din 1(prima) secundă de apel.
- Cum are loc tarifarea traficului internet în Roaming?
- Tarifarea traficului Internet - se calculează ca totalul traficului de descărcare/încărcare (DL/UL), din momentul începerii sesiunii, per 10 KB (1MB=1024 KB)
- Viteza de acces la internet – depinde de aria de acoperire prestată de operatorul la care ești conectat în tehnologia aleasă (2G/3G/LTE) şi de terminalul utilizat.
Stimate client, Moldtelecom.md face eforturi permanente pentru a păstra acuratețea informațiilor din acest site.
Cu toate acestea, rareori, informațiile plasate pe site pot conține inadvertențe punctuale, cum ar fi: unele specificații sau
prețuri pot fi modificate de către producător, fără preaviz sau pot conține erori de operare. În cazul în care prețurile sau
alte detalii referitoare la produse au fost afișate greșit, inclusiv din cauza faptului că au fost introduse greșit în baza
de date, www.moldtelecom.md, S. A „Moldtelecom” își rezervă dreptul de a anula comercializarea produsului respectiv și de a
anunța clientul în cel mai scurt timp despre eroarea aparută. Îți mulțumim pentru înțelegere.
Fiecare a 2 lună de abonament gratuit, timp de 1 an!
Alege un abonament de Internet prin fibră optică, Internet+TV, Telefonie mobilă sau Internet mobil și 6 luni timp de 1 an, plata de abonament este 0 lei.
Televiziune |
124 canale cu 28 HD |
Internet |
100 Mbps |
Preţ |
290 lei lunar |
Perioadă Promo 6 luni
Vezi oferta
Standart
Vezi oferta
Promo
Serviciul livrare acasă este disponibil de luni până sâmbătă, între orele 9.00 şi 18.00.
Completează formularul de mai sus. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.