Pentru utilizarea serviciului SMS Service 100 este suficientă expedierea de la telefonul tău mobil a unor SMS coduri la numărul scurt 100.
Explicația simbolurilor utilizate în tabel:
„n/a” – nu se aplică;
„*” - cifrele codului Pin de pe cartela de reîncărcare Moldtelecom;
„x” - cifrele numărului de telefon al abonatului pentru care va fi aplicat serviciul, numărul de telefon va fi introdus cu prefixul “0”;
„< >” - câmpurile pentru care nu a fost definit câmpul cheie şi nu necesită de a fi utilizate la expedierea mesajului;
„ _” - spaţiu liber.
Pentru întrebări suplimentare apelează Serviciul Asistență Clienți, formând numărul
1181 sau
(022) 200 200.
FAQ
Cum pot afla numărul meu de telefon?
Trimite un SMS cu textul „NUMBER” la 100 și vei primi un mesaj cu numărul tău.
Cum pot reîncărca contul?
- Pentru reîncărcare, trimite un SMS cu „R_************” (unde * reprezintă codul PIN de pe cartela de reîncărcare) la 100.
- Pentru a cere unui prieten să îți reîncarce contul, trimite un SMS cu „RM_0xxxxxxxx” la 100 (unde „0xxxxxxxx” este numărul destinatarului).
Cum pot activa Roaming-ul UE sau World?
Trimite SMS-ul corespunzător la 100, de exemplu:
- „UE100net” pentru 2GB internet roaming în UE (100 lei, 30 zile)
- „Int30” pentru 30 de minute internaționale în România și Ucraina (50 lei, 30 zile).
Cum pot achita facturile Moldtelecom?
Facturile pot fi achitate online prin site-ul Moldtelecom, prin aplicația mobilă, la terminalele de plată, bănci partenere sau magazine Moldtelecom.
Cum pot contacta Serviciul Clienți Moldtelecom?
Mai multe